čtvrtek 27. července 2017

Recenzia: 3D chili tabletky



Ahooj!

Po istom čase Vás opäť zdravím. Dúfam, že si užívate leto a prázdniny. Mne už o pár dní končia, lebo mi začína prax v lekárni :-/ Síce nebudem chodiť denne, ale už to nebude také pohodové ako doteraz. Samozrejme aktívna sa budem snažiť zostať aj naďalej :-) A keďže mám ešte tých posledných pár dní voľna, využila som tento čas k napísaniu nového článku.

Takže tu mám pre Vás recenziu na 3D chili tabletky. Možno ste o nich už počuli, možno sa teraz o nich dozvedáte prvý raz. Písala som o nich už párkrát na instagrame, niektorí ste sa hneď začali pýtať na môj názor. Ako tabletky fungujú, či som pocítila nejakú zmenu, atď atď.. 

Ťažko písať o niečom, čo človek užíva chvíľku, preto som aj s touto recenziou čakala až do doby, keď budem mať za sebou dlhší čas, aby som Vám mohla poskytnúť čo najlepšie informácie a hodnotenie. (Aktuálne dojedám 30-tabletkové balenie, zostáva mi už len posledných pár dní.)

Na úvod by som vysvetlila, čo sú tabletky zač, ako sa užívajú a pozrieme sa aj stručne na jednotlivé obsahové látky a ich benefity. Niektoré z nich som poznala a bežne používala v kuchyni (ako napríklad zázvor), ale mnohé z nich boli pre mňa novinkou (ako napríklad Garcinia Cambogia).

3D chili tabletky obsahujú len prírodné látky, žiadne umelé chemicky pripravované látky, žiadne liečivá, proste žiadna "chémia". Toto bola pre mňa veľmi dôležitá skutočnosť, nakoľko lieky na chudnutie a spaľovanie by som určite nechcela brať. Z pohľadu budúceho farmaceuta môžem povedať, že pokiaľ nie je nevyhnutne nutné, lieky ("chémiu") neužívam, keďže už teraz viem, ako to všetko v tele pôsobí. Preto je ich prírodný pôvod pre mňa veľké PLUS.


V balení nájdete 3 rôzne farby tabletiek - žlté, červené a zelené. Každá farba obsahuje iné látky a užíva sa v inom čase.
Žltá tabletka sa berie ráno a podporuje činnosť organizmu - obsahuje látky: zázvor, kurkuma, biele fazule, garcinia cambogia.
Červená tabletka sa berie na obed a spaľuje tuk a kalórie - obsahuje látky: guarana, kapsaicin, pektín.
Zelená tabletka sa berie večer a očisťuje telo od toxínov - obsahuje látky: chlorella, bobule acaí, zelený čaj.
Čo sa týka dávkovania, je možné užívať buď 3 tabletky denne (dávkovanie 1-1-1 čiže "štandard"), alebo 6 tabletiek denne (dávkovanie 2-2-2 čiže "turbo")




Okrem tabletiek si môžete kúpiť aj stravovací plán vo formáte pdf (takže ho môžete mať vo svojom telefóne stále pri sebe). Myslím, že ho ocenia najmä tí, ktorí sa vo výžive sami veľmi neorientujú. Keďže ja toho o výžive ako takej viem celkom dosť, využila som z neho najmä tipy na jedlá, aby som oživila svoj jedálniček.

Diétny plán obsahuje jedálniček na 28 dní, vrátane receptov. Je tam vždy uvedených 5 denných jedál (raňajky, obed, večera + 2 svačinky), sladké aj slané, jednoduché a rýchle na prípravu. Obsahom plánu sú aj základné informácie o obsahových látkach, výhody jednotlivých druhov korenia pri chudnutí, nákupný zoznam + časť s názvom "Stop celulitíde".





Základné účinky, ktoré môžete očakávať, sú:

1. Podpora nervového systému

2. Podpora cievneho systému

3. Podpora srdcovej činnosti

4. Podpora látkovej výmeny

5. Regulácia činnosti tráviacej sústavy

6. Odstránenie toxických látok z organizmu



Moja osobná skúsenosť s tabletkami...

Tabletky som začala užívať na konci skúškového. Bola som v tom období dosť unavená, málo spánku, veľa učenia, veď to mnohí poznáte. Po skončení semestra a súbežnom užívaní tabletiek sa mi asi po 2 týždňoch vrátila energia, opäť som sa cítila sviežo a fit. Samozrejme, že istú úlohu tam zohráva aj odpočinok a potrebná dĺžka spánku, ale verím, že svoju úlohu zohrali aj niektoré obsahové látky v tabletkách, najmä guarana, ktorá má pozitívne účinky na CNS, zvyšuje bdelosť a znižuje únavu.

Okrem toho, že som cez skúškové unavená (čo je asi veľa ľudí), zvyknem aj počas skúškového obdboia vždy trochu pribrať.
Kvôli nedostatku času si prestanem počítať makrá, nejem úplne ukážkovo, väčšinou volím jedlá, ktoré pripravím rýchlo a bez námahy, aj keď nie sú vždy najzdravšie. Nič nevážim, nepočítam, občas si dám nejakú sladkosť na nervy a aj času na cvičenie je menej. Keďže spím menej (niekedy to bolo len 3-4 h denne), som podráždená, viac hladná a mám aj väčšie chute.

Preto vždy po skúškovom zistím, že mi nejaký ten tuk pribudol a trošku svalov zasa ubudlo. Našťastie skúškové trvá len krátko a aj keď môj zdravý životný štýl milujem, viem, že škola musí ísť na prvé miesto. Ale samozrejme sa to snažím hneď po skúškovom dať zasa do poriadku!
Takže zdravá strava + cvičenie je ten základ, ku ktorému teraz pribudol aj tretí pomocník do party a to tieto 3D chili tabletky.

Tento rok bol u mňa hektický najmä máj, keď som chodila súčasne na prax a k tomu sa učila na doposiaľ najťažšiu skúšku. Od júna napriek tomu, že skúškové ešte trvalo ďalej, som už nabehla opäť do svojho režimu (strava + pohyb) a k tomu som neskôr pripojila aj tabletky

Som ten typ človeka, ktorého časté váženie stresuje, preto sa vážim veľmi málo, povedzme raz za 2-3 mesiace. Skôr si všímam centimetre a chudnutie resp. priberanie poznám aj "pocitovo" a na oblečení.
Teraz celkovo po tých skoro 2 mesiacoch už vidím nejaké maličké zmeny, čo sa týka postavy, za čo som veľmi rada a určite pokračujem ďalej. Zbavila som sa aj nafúknutého brucha, takže úpravu trávenia vidím ako ďalšie PLUS.




Čo si však treba uvedomiť, je to, že tabletky sú len DOPLNOK!!!

Doplnok, ktorý Vám môže pomôcť zrýchliť metabolizmus a spaľovanie, ale ak si nevyriešite jedálniček resp. jedálniček a k tomu aj adekvátny pohyb, tak nemôžete čakať zázraky. Zdravá strava je VŽDY základ! A tabletky sú len taký malý pomocník, ktorý tomu Vášmu cieľu môže napomôcť. Nefungujú tak, že budete jesť na čo máte chuť v akomkoľvek množstve a k tomu celé dni vysedávať pri TV/PC a pritom dúfať, že tabletky sa o všetko postarajú. Nie, tak to veru nefunguje!

Myslím, že som Vám toho napísala celkom dosť, ale samozrejme pokiaľ byste mali ďalšie otázky, píšte mi buď sem do komentára, na môj instagram alebo mail.

Viac o 3D chili sa môžete dozvedieť na oficiálnej stránke českého predajcu TU alebo na instagrame @3dchili.cz TU

Prajem Vám krásny deň!

Danka Sali




1 komentář:

  1. Pekny článok vyzerajú celkom dobre a ty ako farmaceutička keď hovoríš že nie je v nich žiadná chéma o to lepšie:)

    OdpovědětVymazat